O PRODUKTU SPOTŘEBITELSKÉ
SOUTĚŽE
MECHANIKY LEGISLATIVA KONTAKT
CZ EN
vyzkoušet nezávazně zdarma

Bonopot nabízí širokou škálu různých typů soutěží.

Mechanika losování se využívá k náhodnému výběru výherců z určité množiny soutěžících. Princip losování je nastaven tak, aby výsledek nebyl předem odhadnutelný a současně byl zpětně prokazatelný.

Aktuální legislativa umožňuje krom fyzického losování také losování elektronické – přímo v systému Bonopot.


Modelový příklad:
„Zasláním soutěžní SMS s unikátním kódem se zúčastníte losování o sportovní tašku. Každý všední den losujeme jednoho výherce.“
Ve šťastné chvilce jde o to, kdo se lépe trefí. Přesněji řečeno, kterému soutěžícímu se podaří provést danou aktivitu co nejdříve po otevření vyhrazeného časového okna.

Modelový příklad:
„Šťastná chvilka se otevírá každý den a trvá od 14:00 do 14:30. Prvních pět soutěžících, kteří v této době kliknou na tlačítko SOUTĚŽIT, vyhrává zájezd.“
U tipovačky jde o co nejpřesnější odhad. Zpravidla je správnou odpovědí velmi vysoké číslo, které není možné běžně dostupnými prostředky zjistit.

Modelový příklad:
„Kolik golfových míčků se vejde do kufru našeho nového osobního automobilu? Zadejte svůj odhad. Nejpřesnější tip vyhrává a jeho autor se stane majitelem nového vozu.“
V prostředí spotřebitelských soutěží mívají dovednostní aktivity často podobu různých miniher. Úkolem soutěžícího pak bývá splnit cíl hry za co nejkratší čas, nebo se ziskem co možná největšího počtu bodů. Vyhrávají ti nejšikovnější.

Modelový příklad:
„Vstupte do světa virtuálního hokeje a pokuste se v trestném střílení trefit co nejpřesněji do středu brány. Každý má tři pokusy. Pět nejlepších střelců vyhrává výlet na zápas NHL.“

Dovednostní soutěže lze propojit i s offline aktivitami.
Kolo štěstí je mechanikou, která je známá především z prostředí kamenných obchodů a je velmi dobře využitelná také v on-line prostředí. Soutěžící roztáčí kolo štěstí a na základě výsledku má nárok na danou výhru.<br />Výsledek není předem odhadnutelný a současně je zpětně prokazatelný.

Modelový příklad:
„Po každém zadání soutěžního kódu můžete roztočit kolo štěstí. Každé pole kola ukrývá cenu – vyhrává každý.“
V kreativní soutěži zasílají účastníci svůj vlastní příspěvek. Může jít o příběh, fotografii, video a jiné. Posuzuje se zde originalita a vítěze vybírá porota či veřejné publikum.

Modelový příklad:
„Zašlete nám fotografii, která nejlépe vystihuje téma „pes přítel člověka“. Pět autorů nejoriginálnějších fotografií vyhrává ručně vyráběnou psí boudu.“
Mechanika pracuje s nápadem dětských čokoládových kalendářů. Účastníci se mohou s určitou časovou pravidelností do soutěže vracet a otevírat si skrytá pole s dárečky. Nejčastěji se tato mechanika využívá právě v předvánočním čase.

Modelový příklad:
„Každý den pro vás máme připravené překvapení. Nezapomeňte se tedy přihlásit a vyzvednout si svou odměnu.“
Máte specifické požadavky nebo představu o vlastní mechanice? Náš digitální tým Vám vytvoří soutěžní model přímo na míru Vašim potřebám.

Něco navíc

Jednotlivé mechaniky lze v rámci jedné soutěže libovolně kombinovat. Ve všech případech vám rádi nachystéme pravidla soutěže.

Některá odvětví mohou podléhat specifickým legislativním úpravám. Pokud je to i Váš případ, rádi pro Vás připravíme pravidla soutěže na klíč.

Vyzkoušejte Bonopot ZDARMA a nezávazně

Než se rozhodnete, chcete si systém nejprve v klidu vyzkoušet? Žádný problém. Nechte nám na sebe kontakt a my Vám zašleme přístupové údaje k Vašemu testovacímu účtu.