O PRODUKTU SPOTŘEBITELSKÉ
SOUTĚŽE
MECHANIKY LEGISLATIVA KONTAKT
CZ EN
vyzkoušet nezávazně zdarma

Spotřebitelské soutěže pomáhají Vaší značce růst.

Bonopot Vám přináší

Růst prodejů

Příliv nových zákazníků

Posílení věrnosti

Zvýšení popularity

Budování image

  • změna ceny produktu
  • promo/slevová akce konkurence
  • začátek prodejů konkurenčního produktu
  • upoutání pozornosti na novinku v produktové řadě
  • uvedení produktu na trh
  • doprodej zásob
  • vyvolání WOM
  • posílení věrnosti zákazníků
  • plnění závazků k obchodním řetězcům
  • retence zákazníků při neočekávaných tržních událostech
  • v kombinaci s tradiční reklamou znásobuje zvýšení prodejů produktu
  • cílí na zákazníka přímo v místě prodeje - ve chvíli, kdy je zákazník ke komunikaci nejvnímavější, otevřený a nerušený dalšími vjemy
  • při spotřebitelské soutěži nedochází k devalvaci vnímané hodnoty značky tak, jako se tomu děje u slevových akcí
  • spotřebitelská soutěž otevírá přirozené možnosti k interakci (a dialogu) se zákazníkem, a vy tak máte možnost získat cenná marketingová data

PLÁNOVÁNÍ A REALIZACE

Spotřebitelské soutěže vyžadují pečlivou a náročnou přípravu. Dobře připravená soutěž však svým přínosem energii vloženou do organizace dalece předčí.

Typický postup při realizaci soutěže

  • 1 stanovení cílů, metrik a volba vhodné soutěžní mechaniky
  • 2 příprava soutěže – kreativa, tvorba pravidel a dokumentace, výběr a nákup výher, zajištění distribučního řetězce
  • 3 vygenerování unikátních soutěžních kódů a volba kanálů jejich distribuce
  • 4 zpracování kreativních výstupů (web, letáky, modifikace obalů, video)
  • 5 propojení digitálních nástrojů se systémem Bonopot
  • 6 zapojení a proškolení třetích stran (administrátoři, moderátoři, infolinka, logistika, atd.)
  • 7 vyhodnocení soutěže (výběr výherců na základě zvolené soutěžní mechaniky), trvá-li soutěž delší časové období, lze ji vyhodnocovat průběžně
  • 8 ukončení soutěže a distribuce výher (v závislosti na délce soutěže může i distribuce výher probíhat průběžně)
  • 9 závěrečná komunikace se zákazníky, poděkování za účast
  • 10 archivace soutěže, vyhodnocení cílů

Proč systém Bonopot?

Systém Bonopot vznikl, aby usnadnil a zefektivnil práci pořadatelům spotřebitelských soutěží.

Za Bonopotem stojí zkušený digitální tým, který se v oboru pohybuje již od roku 2006.

Vyzkoušejte Bonopot ZDARMA a nezávazně

Než se rozhodnete, chcete si systém nejprve v klidu vyzkoušet? Žádný problém. Nechte nám na sebe kontakt a my Vám zašleme přístupové údaje k Vašemu testovacímu účtu.